בדיקת מי שפיר בשבוע 31

בדיקת מי שפיר עושים רק עם המומחים!

בדיקת מי שפיר בשבוע 31נדרשות לעבור בדיקת מי שפיר בשבוע 31? אתן לא לבד. נשים רבות נדרשות לעבור בדיקות מי שפיר בשבוע 31 במטרה לשלול שלל פגמים גנטיים שונים. חשוב להדגיש ולומר כי הבדיקות הללו אינן מסוכנות כלל, כך שאם אתן חוששות לפגיעה במהלך ההריון, חשוב לדעת שאין כל סיבה לדאגה. רוצות לדעת עוד על הבדיקה? בשורות הבאות נכתבות במיוחד עבורכן. בפסקאות הבאות נגע במהות הבדיקה, בסיבות המרכזיות בגינן נשים רבות צריכות לעבור את הבדיקה, בתרכובת מי השפיר ובמומים השונים שניתן לשלול בעזרת הבדיקה. אז רגע לפני שאתן יוצאות לבדיקת מי שפיר בשבוע 31, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – למעלה מ 99% מכלל הנבדקות עוברות את הבדיקה בהצלחה!

כבר בפתיחת הדברים חשוב להדגיש כי כיום יש מכשור רפואי מתקדם המאפשר להוריד את הסיכון בבדיקה. בניגוד למקובל לחשוב, בדיקת מי שפיר אינה מסוכנת. אחוזי ההצלחה עומדים על למעלה מ 99%, כך שאין כל סיבה לדאגה. עוד חשוב להדגיש כי ברוב המקרים בדיקת מי שפיר נעשית בין השבוע ה 16 לשבוע ה 22. לפני השבוע ה 16 קיים סיכון גדול יותר בהליך הבדיקה ולכן לא מבצעים אותה כלל. לאחר השבוע ה 22, ניתן לבצע את הבדיקה ללא כל בעיה. ישנן נשים שמבצעות את הבדיקה אף בשליש האחרון של ההריון. נדרשתן לעבור בדיקת מי שפיר בשבוע 31? רופא מקצועי שרואה את העובר לאורך כל הבדיקה בעזרת אולטרסאונד, ידע לדגום את מי השפיר ללא כל פגיעה בעובר. מה דוגמים בבדיקת מי שפיר? בפסקה הבאה נגע בדגימה ובתרכובת מי השפיר.

מה כלול במי השפיר? כל מה שחשוב שתכירו על הפרשותיו של העובר

מי שפיר הם הפרשותיו של העובר. כבר משלבים מאוד ראשוניים של ההריון, מי השפיר קיימים ומקיפים את העובר. מים אלה מהווים מעין שכבת מגן לעובר ומקיפים אותו מכלל צדדיו. שכבת מגן זו מבטיחה מעין בולם זעזועים לעובר. גם כאשר אימו מקבלת מכה באזור הבטן או זזה בחדות, העובר לא מרגיש זאת. וממה מורכבים מי השפיר? כפי שציינו מהפרשותיו של העובר. הפרשותיו כוללות תאי קיבה ותאי עור שהוא משיל במהלך התפתחותו. התאים הללו נושאים את התא הגנטי של העובר, כל שניתן לבדוק בעזרתם את הרצף הגנטי במטרה לשלול מגוון רחב של מומים כרומוזומיים. המום המרכזי שנבדק בבדיקת מי שפיר הוא תסמונת דאון. בעזרת הבדיקה ניתן לאתר עוברים הסובלים מתסמונת דאון כבר בשלבים מוקדמים מאוד של ההריון. חשוב להדגיש שלא כל הנשים עוברות את הבדיקה, בעיקר נשים בגיל 35 ומעלה או כאלה שהתגלו ממצאים חשודים במהלך הבדיקות השגרתיות שלהן.

ד"ר אמנון ראובן: דיקור מי שפיר
ד"ר אמנון ראובן: דיקור מי שפיר

אמנון ראובן מייסד המרכז לדיקור מי שפיר, מנהל היחידה האם והעובר במרכז. אמנון מגיע עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, מנהל פורומים מקצועיים, כנסים בתחום, השתלמויות ומחקרים רבים.

תוכן עניינים - על מה דיברנו במאמר?
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!