אודות

בעידן המודרני בו אין מעצורים לקדמה וטכנולוגיה, זוגות שחולמים להביא ילדים לעולם, יכולים ללאתר מומים, מחלות גנטיות, או פגמים בלתי רצויים אצל עוברים. אחת מהבדיקות החשובות ביותר עבור כל אישה הרה, בדיקה שמאפשרת לנו לבדוק את הכרומוזומים של העובר שלנו, כרומוזומים שבעזרת בדיקתם ניתן להעריך האם יש לעובר שלנו פגמים, או מחלות גנטיות כלשהן. אתר המרכז לדיקור מי שפיר, הוא אתר אינטרנט חדשני, מסודר, ורלוונטי, אשר יכול לסייע לכם רבות במצבים שאתם מעוניינים לבצע בדיקות גנטיות לעובר שלכם ולהמשיך את ההריון בצורה רגועה ושלווה. אתר האינטרנט של המרכז לדיקור מי שפיר מכיל מאמרים וכתבות רבות אשר נכתבו על ידי מיטב המומחים שעובדים תחת המרכז לדיקור שפיר – צוות מומחים מקצועי, בעל ניסיון, שיודע לייעץ, להכווין, וכמו כן, לבצע את בדיקות מי השפיר השונות. באתר תוכלו למצוא מאמרים ומידע על סיכונים בבדיקת מי שפיר, מתי כדאי להיבדק, אילו מחלות נוכל לזהות בבדיקה, סוגים שונים של בדיקות מי שפיר, ועוד.

כל הריון צריך להיות מלווה במספר בדיקות

בסופו של דבר, כל אישה הרה צריכה לעבור במהלך ההריון שלה מספר בדיקות שונות, זאת כאשר כל בדיקה מתאימה לשלב ספציפי בהריון, ולכל בדיקה שכזו מטרה משלה. כמו כן, כל הבדיקות נועדו כדי לתת מדד על התפתחותו התקינה של העובר מבחינה רפואית, ולקבל אומדן על הסיכונים שייתכן כי עומדים בפניו. כשאתם מגיעים למרכז לדיקור מי שפיר, אתם תפגשו צוות מקצועי, בעל ניסיון רב, זאת לדוגמת ד"ר אמנון ראובן.

ד"ר אמנון ראובן

ד"ר אמנון ראובן הוא מייסד והוגה המרכז לדיקור מי השפיר. כמו כן, אמנון בעל ניסיון עשיר של מעלה מ15 שנים בתחום, זאת כאשר הוא נחשב לאחד האנשים החשובים, והמשפיעים בתחום בארץ. אין ספק כי מדובר היום באחת הבדיקות הכי חשובות לביצוע בזמן הריון והסיכונים הכרוכים בבדיקה, נמוכים בהשוואה לעבר. הבדיקה הינה קצרה, בקושי כואבת וכל מה שצריך אחריה זה מנוחה של כמה ימים ולכן חשוב לבצע אותה.
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!