העלמת קמטים לאחר טיפול בדיקור מי שפיר

בדיקת מי שפיר עושים רק עם המומחים!

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו מאבד מגמישות, מה שמוביל להיווצרות קמטים, קמטוטים ורפיון עור. בעוד שקיימים טיפולים רבים בשוק, דיקור סיני התגלה כאפשרות טיפול פופולרית ויעילה להעלמת קמטים. בפרט, טיפול בדיקור מי שפיר צובר פופולריות בקרב אנשים המחפשים דרך בטוחה וטבעית להפחית את הופעת הקמטים בפנים ובגוף. במאמר זה נבדוק את היתרונות של טיפול בדיקור מי שפיר להעלמת קמטים וכיצד הוא פועל.

הבנת טיפול בדיקור מי שפיר

מי השפיר הוא הנוזל המקיף עובר מתפתח ברחם. הוא מכיל תערובת עשירה של גורמי גדילה, ציטוקינים וחומרים מזינים אחרים התומכים בגדילה והתפתחות העובר. טיפול בדיקור מי שפיר כולל הזרקת כמות קטנה של מי שפיר לנקודות דיקור ספציפיות בפנים או בגוף. טיפול זה מסייע בהמרצת ייצור הקולגן והאלסטין, שהם שני חלבונים שאחראים על שמירה על גמישות ומוצקות העור שלנו.

היתרונות של טיפול בדיקור מי שפיר להעלמת קמטים

  1. בטוח וטבעי – טיפול בדיקור מי שפיר הוא דרך בטוחה וטבעית להפחתת הופעת הקמטים. הוא אינו כרוך בכימיקלים או חומרים סינתטיים, מה שהופך אותו לאפשרות טיפול אידיאלית עבור אנשים שאלרגיים או רגישים למרכיבים מסוימים בקרמים או קרמים אנטי אייג'ינג.
  2. תוצאות ארוכות טווח – בניגוד לקרמים או קרמים מקומיים המספקים תוצאות זמניות, טיפול בדיקור מי שפיר מספק תוצאות לאורך זמן. הוא ממריץ את ייצור הקולגן והאלסטין, החיוניים לשמירה על גמישות ומוצקות העור שלנו.
  3. אי נוחות מינימלית – המחטים המשמשות בדיקור הן עדינות ודקות במיוחד, וגורמות לאי נוחות מינימלית במהלך הטיפול. רוב האנשים מתארים את התחושה כעקצוץ קל או צביטה קלה.
  4. משפר את בריאות העור הכללית – טיפול בדיקור מי שפיר לא רק מבטל קמטים אלא גם משפר את הבריאות הכללית ואת מראה העור. זה עוזר לשפר את זרימת הדם, אשר בתורו מקדם אספקת חומרים מזינים וחמצן חיוניים לתאי העור, מה שהופך אותם לבריאים ותוססים יותר.

כיצד עובד טיפול בדיקור מי שפיר?

דיקור סיני פועל על ידי גירוי נקודות דיקור ספציפיות על הפנים או הגוף בעזרת מחטים עדינות. כאשר מזריקים מי שפיר לנקודות אלו, זה עוזר להמריץ את ייצור הקולגן והאלסטין, שהם שני חלבונים חיוניים השומרים על גמישות ומוצקות העור שלנו. חלבונים אלו עוזרים גם להפחית את הופעת הקמטים והקמטוטים על ידי שמנמנות העור והחלקת הקמטים.

מי השפיר מכילים גם תערובת עשירה של גורמי גדילה, ציטוקינים וחומרים מזינים אחרים המקדמים צמיחה והתפתחות של תאי עור חדשים. זה עוזר לשפר את הבריאות הכללית ואת המראה של העור, מה שגורם לו להיראות צעיר וזוהר יותר.

למה לצפות במהלך טיפול בדיקור מי שפיר

לפני הטיפול, דיקור מיומן יבצע הערכה יסודית של ההיסטוריה הרפואית וסוג העור שלך כדי לקבוע את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר עבורך. לאחר מכן, הרופא יזהה את נקודות הדיקור הספציפיות על הפנים או הגוף שלך שצריך לגרות.

במהלך הטיפול, הדקורטור יחדיר מחטים עדינות לנקודות הדיקור שזוהו ולאחר מכן יזריק כמות קטנה של מי שפיר לכל מחט. המחטים יושארו במקומן כ-20-30 דקות, מה שיאפשר למי השפיר להפעיל את הקסם. רוב האנשים חווים אי נוחות מינימלית במהלך הטיפול ומרגישים רגועים ומתחדשים לאחר מכן.

 

ד"ר אמנון ראובן: דיקור מי שפיר
ד"ר אמנון ראובן: דיקור מי שפיר

אמנון ראובן מייסד המרכז לדיקור מי שפיר, מנהל היחידה האם והעובר במרכז. אמנון מגיע עם ניסיון עשיר של למעלה ב- 15 שנה, מנהל פורומים מקצועיים, כנסים בתחום, השתלמויות ומחקרים רבים.

תוכן עניינים - על מה דיברנו במאמר?
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!